KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Harekat başladı!

VİDEO

27 Temmuz 2012 | 09:20

24 yorum

14550 okunma

Bursaspor, Özer ve Boateng transferleri için somut adımlar atıyor.

Fenerbahçeli Özer Hurmacı için girişimler yoğunlaşırken, Başkan Yazıcı kurmaylarıyla birlikte Ukrayna’ya gidiyor.
 
Transferde uzun süredir süren sessizliğini Samsunspor’dan Murat Yıldırım’ı renklerine katarak bozan Bursaspor atağa kalkıyor. UEFA Avrupa Ligi’nde gruplara kalmayı hedefleyen yeşil beyazlı kulüp, Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam’ın da istediği Fenerbahçeli Özer Hurmacı için temaslarını yoğunlaştırdı. Aykut Kocaman’ın gözden çıkardığı 25 yaşındaki sağ kanat oyuncusunun transferinin biran önce sonuçlandırılmasına çalışılıyor. Özer, kiralık veya uygun fiyat olması halinde bonservisiyle birlikte alınacak. Bursaspor camiası da Özer’in transferinin takıma önemli katkı sağlayacağı görüşünde.
 
BAŞKAN BOATENG’E GİDİYOR...
 
Kolo Toure’nin transferinin gerçekleşmemesinin ardından listedeki ilk alternatif olan Ganalı orta saha oyuncusu Derek Boateng ile ilgili de bir iki gün içerisinde gelişme olması bekleniyor. İsviçre’de bulunan Başkan İbrahim Yazıcı’nın bugün kurmaylarıyla birlikte Ukrayna’ya giderek Dnipro Dnipropetrovsk kulübüyle sorunlar yaşayan Ganalı futbolcu için pazarlık masasına oturacağı öğrenildi. Boateng’e karşılık Teteh Bangura’yı takasta kullanmayı düşünen Başkan Yazıcı’nın kısa sürede hem Boateng hem de Özer transferlerini sonuçlandırmak istediği gelen haberler arasında.

 Olay Gazetesi

    • video  
    28 Temmuz 2012 | 18:49
    buateng videosunu seyrettim,sinirli bir yapı, kasıtlı fauller,kaçırdığı goller,imza töreni falan oynadığı lig ukrayna ligi....biz bu adamı flash transfer olarak yapacağız öylemi,,,bangura,nunez,tagoe diyorum başkada bişey demiyorum!!!
    • herşeybursa  
    28 Temmuz 2012 | 02:42
    ya olamaz böyle birşey bangura gibi genç kaliteli futbolcu takas olarak kullanılabilirmi yaa diceksiniz ki geçen sezon birşey yapamadı sizinde kardeşiniz ölse talihsiz şeyler yaşasanız sizde oynayamassınız bu sezon hiç bir sorunu yok çocuğuda oldu bu sezon çok iyi olacağına inanıyorum takas yapılamamalı kesinlikle..
    • taraftar 16  
    28 Temmuz 2012 | 00:22
    baskan yazıcı yarın yönetım kurulu toplantısı için Bursaya geliyormus yönetımı toplıcak. işte bundan guzel fırsatmı olur admın nerde toplanıcaklar saat kaçta toplanacaklar haber yap hepımız gıdelım oraya butun yönetımın önunde yapalım protestomuzu anlatalım derdımızı. lütfen admın haber yap bu konuyla ılgılı...
    • partizan  
    28 Temmuz 2012 | 00:19
    ak timsahlar denen kişilik..yalamalık kokan yorumlarınla midemi bulandırıyorsun..dik dur!
    • partizan  
    28 Temmuz 2012 | 00:16
    cuma mübarek gün..bakarsınız ikisi de yatar.
    • ERSEN  
    27 Temmuz 2012 | 21:14
    İNSALLAH BU ELAMANI ALMAYIZ.BU ADAM BİZİM BASİMİZİ COK AGİRTİR .FERNANDEZ DAHA İYİ GİBİ
    • bursasporlu!!  
    27 Temmuz 2012 | 20:21
    -1
    boatang yalan haber.tranferde pazarlık acısından alternatıf dıye tutuluyor.zaten adamı degerıde az deıl.4.5 mılyon euro.o da var.bız fernandesı alrıız gıbı.gercekcı olanda o.
    • Berkay  
    27 Temmuz 2012 | 19:04
    akmısın karamısın ertuğrulu çok yalıyosun herhalde ne lan bu heryerde saçma sapan yorum atıyosun hoca öyle hoca şöyle önemli olan BursasporUMUZDUR hoca ikinci planda kalır adamım
    • TeXaSLee  
    27 Temmuz 2012 | 17:41
    Hayatta Alamayız biz Boateng'i
    • şaşkın timsah  
    27 Temmuz 2012 | 16:49
    -3
    bu takımdan bir cacık olmaz arkadaş bu transferlerle
    • Levent  
    27 Temmuz 2012 | 16:36
    Ya fenere ne vermişte biz alıyoruz özeri felan anlamadım gitti ? Yemin ediyorum soğumaya başladım ya...
    • Real72  
    27 Temmuz 2012 | 14:53
    -2
    Wedo yu istemezken Sezer'in istenmesi pek mantıklı gelmiyor. Zira 2 sinin de şike de adları geçmişti. Ama Özer ve Özgür iyi olur.
    • Rahmi  
    27 Temmuz 2012 | 14:40
    -1
    Madem ki yabancı transferinde bu kadar beceriksizsiniz, o zman adam gibi yerlilere bakın. Bursasporum artık sıradan takım değil. Bu takıma gelen oyuncuyu Bu taraftar şaha kaldırır. Mesela bakın fb de gözden düşen Özer Hurmacı, Sezer Öztürk ve Özgür Çek var.. 3ünü birden alın işte arkadaş. Özer'i Ankara spordan bilirim. Kişisel yeteneği için transfer edildi. ama istediği gibi oynayamadı. Sezer çok kaliteli ancak şansız bir sakatlık yaşadı. Özgür ise fb altyapısından yetişmiş bir oyuncu ama Ankaragücü'nde kendini gösterdi. çok kaliteli bir kanat oyuncusu.. Hoca bunların 3 ünüde kaçırmamalı.. Tabi bizim beceriksiz yönetime kalırsa bi cacık olmaz.
    • ak timsahlar  
    27 Temmuz 2012 | 13:34
    boatengi in kalitesi zaten belli özerin de belli ancak forma bulamadığı için kendini göstreremiyor ykosa mersin fener maçında orta sahadan bir gol atmıstı ki efsane....ertuğrul sağlam hocamız ki adam gibi adamdır kendileri.bu malzeme ile öyle bir pasta yapar ki 70 milyonu ağzı açık kalır.terim ve kocaman da şaşırır o şampiyonluğu tekrardan yaşarız arkadaşlar demedi demeyin.yasasın Bursaspor yasasın texas.ertuğrul sağlamı sevmeyen Bursasporlu değildir...
    • Sercan  
    27 Temmuz 2012 | 13:01
    Bangurayı verirseniz yazıklar olsun
    • bursali  
    27 Temmuz 2012 | 12:19
    Özer Ankara'dayken çok iyiydi. Ama fenerbahçe onuda bitirdi bir yıldıza daha yazık etti.
    • Teksas_nl  
    27 Temmuz 2012 | 11:49
    Ozer'i kanat oyuncusu diye aliyorsan hic alma Sestak yeter. Ozer kac defa cizgiye inmis kac defa orta yapmis kac asisti var? Bir de adam sakat.
    • Escobar  
    27 Temmuz 2012 | 11:39
    Özer gelsin başka hiç transfer yapılmasın ben yine mutlu olurum.
    Özer kaliteli bi oyuncu, Bursasporda patlama yapar gelirse
    • Sabırlı  
    27 Temmuz 2012 | 11:35
    Beyler Murat Yıldırım'ı defansif orta saha diye almadık mı, Derek Boateng'i neremize sokacağız, Özer Hurmacı da kanat falan değil kimse yemesin bizi...
    Adam akıllı Agusto Fernandez'i beceremeyen yönetim Fenevbahçe'nin gözden çıkardığı adama talip oluyor.
    • zımba !  
    27 Temmuz 2012 | 11:10
    eger ki transferde başarılı olan yönetimimiz ! bu iki oyuncuyu transfer edecek olursa ki benim inancım az ...

    özer HURMACI : şimdilik kapalı kutu olarak göze carpıyo...Bursamızı sever kafaya da futbolu yerleştirirse gerçekten mükemmel olur

    derek BOATENG : uzun lafın kısası melodan sonra TR liginin YENİ PİTBULluna hoşgeldin diyebilirz ...(kavgacı psikolojik sert ama kendine hakim artık onsuz bir bjk macı düşünmek istemiyorum heleki gaza getirdikmi)
    ve belkide tr ligini LA LİGA ya cevirmek isteyenlere sadece gs fb mantıgıyla hareket edenlere şampiyonluk yarışına burun farkıylada olsa ortak olarak bi nebze de olsa bence keyiflerini kaçırabiliriz ...son sözde YNTM kendinizi geliştirin !!!

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR