KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Bursasporumuz 1 - 2 Kayserispor

27 Kasım 2015 | 17:30

181 yorum

51278 okunma

Takımımız bugün Bursa Atatürk Stadı'nda Kayserispor'u konuk etti. PFDK'nın vermiş olduğu ceza nedeniyle taraftarlarımız bu müsabakada tribünde yer alamadı..

Stat: Bursa Atatürk Stadı

Hakemler: Fırat Aydınus, Aleks Taşçıoğlu, Arkın Akgöl, Mehmet Metin, Serkan Çınar, Burak Şeker

Bursaspor: Harun Tekin, Luis Advincula, Serdar Aziz, Dany Nounkeu, Emre Taşdemir, Hajime Hosogai (Dk.56 Jorquera), Bekir Yılmaz, Miroslav Stoch (Dk.63 Cuenca), Filipe Josue (Dk.72 Tom De Sutter), Balazs Dzsudzsak, Tomas Necid

Yedekler: Mert Günok, Tomas Sivok, Aziz Behich, Isaac Cuenca, Cristobal Jorquera, Sercan Yıldırım, Tom De Sutter

Teknik Direktör: Ertuğrul Sağlam

Kayserispor: Kayacan Erdoğan, Oğulcan Çağlayan (Dk.66 Deniz), Laryys Mabiala, Mustafa Akbaş, Srdan Mijailoviç, Furkan Özçal, Diego Biseswar (Dk.89 Simic), Samba Sow, Vanderley Marinho (Dk.83 Yakubu), Ömer Bayram, Zeki Yavru

Yedekler: Abdulaziz Demircan, Diego Da Silva, Deniz Türüç, Sinan Bakış, Cem Can, Marko Simic, Ayegbeni Yakubu

Teknik Direktör: Tolunay Kafkas

Sarı Kartlar: Dk.32 Hosogai,Dk.49 Tomas Necid, Dk.75 Dany Nounkeu (Bursaspor) Dk.12 Mijailovic, Dk.33 Biseswar, Dk.72 Mabiala (Kayserispor)

Goller: Dk.28 Dany Nounkeu (Bursaspor) Dk.19 Derley, Dk.50 Zeki (Kayserispor)

 Bursaspor.org.tr

    • Kaşar Neco  
    27 Kasım 2015 | 21:04
    -8
    Ertuğrul sağlam gidince morinho gelecek sanki bırakın kalsın Adam bu sene de 10. Olalım ne olucak adam harcamak kolay
    • Ersin  
    27 Kasım 2015 | 21:03
    Hocam bu maçıda unutmalımıyız?
    • vert_blanc  
    27 Kasım 2015 | 21:02
    VELETDANNIIN AMIN
    biz cok sanpiyonluk goruruz BOLUKBASI vede Ertugurul saglam goremez
    Ruhlarina El FATIHA
    • muratti  
    27 Kasım 2015 | 21:01
    24
    Yıkılı$$$$$$ Ertuğrulll
    • Bucalı  
    27 Kasım 2015 | 21:01
    15
    Ömrümden ömür gitti be..Ertuğrul hoca gider artık ama yerine kim gelecek,o da beni düşündürüyor.
    • Nexus  
    27 Kasım 2015 | 21:01
    12
    Allah kitap askina istifa ertugrul nolur
    • ridvan cimen  
    27 Kasım 2015 | 21:01
    -9
    grnnbrs

    ulan recebin hatasi ertugrul diyorum !

    adam korustanin biraktigi borc batagindan takimi aldi diyorum !

    noyan gelse de olur ama ertugrul kalacaksa ne fayda diyorum !

    nerenle okuyorsun ulan ! eski veren zaati muhterem , nesi yalan yazdigimin ?
    • Texas1997  
    27 Kasım 2015 | 21:00
    artık ertuğrul bu takımda kredin bitmiştir dindar bi adam olduğuna inanıyorum hem kendine hem bize zarar verme kardeşim bir daha deplasman maçları hariç seni Bursa sınırında görmek istemiyorum defollllll !
    • CARLOS  
    27 Kasım 2015 | 21:00
    ertugrul ve recep daha ne bekliyorsunuz,istifa için ille olaganütü birşeylermi olmalı,derhal istifa,hemen istifa..artık ok yaydan çıktı...................
    • ages  
    27 Kasım 2015 | 21:00
    11
    artık cidden yeter ,bu haftaya kadar sabır ettim ama cidden yeter ,13 hafta uyum süreci mi olur lan,uyum süreci diye diye takımı alt sıralara mahkum ettiniz

    rakibe kendi alanında bu kadar boş alan bırakan ama kayseri ceza sahası içine girmekte zorlanan,hızlı oynamaktan aciz,pres yaparken bile 5 kez düsünen bi takımda ya oyuncuların uyumunda sıkıntı vardır ya da hocada,ayrıca bu kadar süre vasat oynayan josue ve stocha da hala 11de görev veren sağlama da helal olsun diyorum

    bir takım iç sahada çok daha iyi oynar tezini de çok güzel cürüttünüz bu haftakı oyununuzla

    1-2 hafta neyse de 7-8 mağlubiyet almak nedir 13 haftada,savaşın yenilin ona kimse laf etmez ama mücadele gücünü bu kadar minimalize yaparsan mağlup olma ihtimalinde git gide artar

    hoca mı gidecek devre arasında gerekli yerlere takviyeler mi olacak ne olacaksa olsun bir an önce de bu kadar seveninizi kahretmeyin her hafta

    istersen 5 hafta üst üste kazan ama bu takımda OLMAYAN BİRŞEYLER VAR,İSTEK Mİ AZİM Mİ YETENEK Mİ O MU BU MU BİLEMEM AMA BİRŞEYLER EKSİK

    bana kalırsa sağlam çok fazla kalıcı olamaz Bursada,geçen seneki şenol hoca ve Bursasporu hatırlayanlar bana hak verecektir eminim ki (aynı şekilde yalancı,yan duruşlu bölükbaşı da tez zamanda gider umarım)

    duran toplar olmasa napcaz bilmiyorum organize bir şekilde ceza sahasına girişimiz o kadar azdı ki ,kaleye atılan cılız şutlarda cabası,bi de şunu anlamıyorum dan dun vurmak nedir ya bunu da gördük maçta birkaç kez,sakin ol panik yapma etrafını süz gereken yere gereken pası at,vuruyosun dan dun ,sonra o top 2-3 saniye sonra sana geri geliyo


    75ten sonra top oynamak akıllarına geldi beyfendilerin,at sahibine göre kisner demek ki saglama karsı böyleler

    sağlam der şimdi ''önümüzdeki maçlarda daha iyisini yapmaya çalışıcaz''lan bunu diye diye önümüzde maç kalmadı lan ,birkaç maç alsak üst sıralara oynucakken hep yerimizde sayıyoruz ,artık onu da yapamıyoruz gitgide geriye gidiyoruz

    LÜTFEN GİT ERTUĞRUL GÖRÜYORSUN BECEREMEDİĞİNİ SENDE
    • -legande-  
    27 Kasım 2015 | 21:00
    10
    Defor erturul defol git bu takimdan yuzsuz serefsiz
    • Pelikan  
    27 Kasım 2015 | 20:59
    12
    futbol oynamıyoruz ...istifa edin lütfen bir Bursasporlu olarak ricam budur
    • Ricardoo  
    27 Kasım 2015 | 20:59
    12
    DIRILIS ERTUĞRUL DEGIL KAHROLUŞ ERTUĞRUL #128515;#128515;
    • Curva1  
    27 Kasım 2015 | 20:59
    11
    Yetmez mi yeterrrr. ..
    • grnnbrs  
    27 Kasım 2015 | 20:59
    Rıdvan cimen denen paralı uşak hödükbaşının yalakası şeref yoksunu
    • maratonAvrupa  
    27 Kasım 2015 | 20:58
    16
    Özlüceye gidip tepkimizi koyalım arkadaşlar yeter artık, herkes özlüceye !!
    • Çip Recep istifa  
    27 Kasım 2015 | 20:58
    14
    Israr et istifa etme pankartı açıp tesislerde hocayı alkışlayanlara gelsin bu mağlubiyet, o gün oradaki pankartı açanlar çorba için analarını da satarlar.
    • Nihat  
    27 Kasım 2015 | 20:58
    18
    Çek artık pis ellerini Recep ALTEPE Bursasporumdan.Bu bşk nında bu gudubet hocanında gelmesinin sebebi sensin.SİYASET İÇİN Bursaspor un anasını .....!Timsah Arenanında,Bursaspor sevdanında Allah Belanınızı versin bu sonu hazırladınız.Ertuğrul Sağlam sayesinde akşam iyi eğlendiniz dimi.Sıradaki gelsin şimdi.
    • Mey Nur  
    27 Kasım 2015 | 20:57
    Ertuğrul Hoca'nın Bursaspordaki işi bitmiştir..Yılmaz HOCA gelsin..
    • istexas  
    27 Kasım 2015 | 20:57
    21
    Ertuğrul gitcen biliyorum da..giderken getirdiğin su dokuntuleri de gorur...bizi merak etme ligde kalir turumuzun atarız...

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR