KULLANICI KAYDI

Onay kodu cep telefonunuza yollanacaktır.

KULLANICI GİRİŞİ

Telefon numaranızı ve şifrenizi giriniz.

Adaylar belli

28 Kasım 2015 | 09:56

105 yorum

30407 okunma

Takım şuan Ersel Uzgur'a emanet edilirken, futbolculara ceza yolda. Yeni hoca olarak Hamza Hamzaoğlu, Ersun Yanal ve Zico yeşil beyazlı yönetimin hedefindeki ilk isimler.

3 İSİM ÖNE ÇIKTI

Sağlam'ın görevden alınmasının ardından yeşil beyazlı takımda teknik direktör arayışları hemen başladı. Geçtiğimiz hafta Galatasaray'la yollarını Hamza Hamzaoğlu, Ersun Yanal ve Arthur Zico Bursaspor'un gündemindeki ilk isimler.

Başkan Recep Bölükbaşı'nın bu 3 teknik adamla da biraraya geleceği ve anlaşma zemini arayacağı öğrenildi. Yayıncı kuruluşta yorumculuk yapan Yanal'ın 5 şampiyon takımdan teklif alması durumunda herhangi bir tazminat maddesinin bulunmadığı bildirildi. Hamza Hamzaoğlu'nun ise bu sezon takım çalıştırmak istemediği için Bursaspor için bu kuralını rafa kaldırabileceği belirtiliyor. Bu arada bir çok yabancı teknik adamın da yönetime önerildiği bildirildi.

 Olay Gazetesi

    • TsCcc  
    28 Kasım 2015 | 11:12
    -3
    Hamza Hamzaoğlu ilaç olur ilaç
    • gazcılar cad.  
    28 Kasım 2015 | 11:07
    -4
    Son dakika haberlerinde Hamza Hamzaoğlu ismiyle anlaşma sağlandığı yazıyo
    • cevahur  
    28 Kasım 2015 | 11:07
    Kim olursa olsun once Bursaspor desin. Bursaspora ve camiamıza hayırlı bir hoca gelir inşallah.
    • Gerçek bursalı  
    28 Kasım 2015 | 11:06
    Biz korkak futbol oynatan hoca istemiyoruz Hamza'nın ertuğruldan hiç bir farkı yok.
    • imzatoplansın  
    28 Kasım 2015 | 11:06
    Kim gelirse gelsin öncelikle futbolcuların benimsemesi, ekip ruhunu yakalayabilmesi çok önemli.

    Süper Ligi tanımayan yabancı bir hocanın gelmesi hata olur .

    Futbolcular Ersun Yenal'ı benimserse başarılı olabilir .

    Lucescu diyenler var . Şampiyonluklar yaşamış İst. takımları getiremedi. Bizim getirmemiz çok zor . Bölükbaşının arkadaşı felan diyenler var . Asıl Hagi yi getiren Körüstan'ın Romanyada kuvvetli bağlantıları var. Gelirse büyük bir iş başarılmış olur.

    Şuan takım çalıştıran hiçbir teknik adam gelmez . Gelmesi de etik olmaz . Demek ki Mutlu Topçu nun da şampiyonluğumuzda katkısı varmış. İlerleyen yıllarda Bursaspor'un başına geçeceğini düşünüyorum.

    Önce kongre yapılıp yeni yönetim belirlenmeli daha sonra teknik ekip oluşturulmalı .
    • FiGO  
    28 Kasım 2015 | 10:57
    Çare Yılmaz Vural :)
    • Teksass  
    28 Kasım 2015 | 10:50
    Sahsi görüşüm ya cok iyi bir teknik direktör alınsın yada ersel hocaya sans taninsin ersel hoca bunu hakediyor birakin ekibini kursun emin olun ersundan hamzadan kat ve kat daha iyidir ustelik Bursasporludur..
    • İnegöl-1963  
    28 Kasım 2015 | 10:50
    Zico gelsin gelmezse ersel hoca kalsın onun için fırsat olduğunun farkındadır
    • Rivaldo  
    28 Kasım 2015 | 10:48
    -14
    Mesut Bakkal ile anlaşılmış hayırlı olsun
    • Gerçek bursalı  
    28 Kasım 2015 | 10:42
    Zico bu vizyona çok uygun ama bu yalancı başkan gider güvenç kurtar ike anlaşır. Gerçi yönetimde şuan kimse kalmıyo 3 isim gitti 3 isimde bugün istifa edeceklermiş. Yalancının mumu 13 hafta yanarmış
    • David eder  
    28 Kasım 2015 | 10:41
    22
    Bölükbaşı ve oğlu Bursa sporu soydu soydu
    • Ahmett  
    28 Kasım 2015 | 10:40
    Yabancı hoca büyük kumar olur gerçekten küme düşeriz hamza hoca ertugrulla stilleri aynı hemen hemen gs de gördük kimse bi başarı olmadan biyerlere geliyor Türkiyede 1 2 senede adamlar nerelerde ersun yanal tamamen bizans basının sisirmesi bi fb de sampion oldu başka napmis para goz adamın teki bunların yaptığını Bursa da ersel uzgur kemal batmaz turan sen ve diğer Bursa cocuklarida yapar ama asıl sorun belli hoca de il yönetim bu kadar
    • Rivaldo  
    28 Kasım 2015 | 10:39
    -3
    Şota yi da gördük beyler. Hamza ya yorum yok zaten o yüzden ya Ersun ya da yabancı teknik adam Zico olabilir. Marcelo Bielsa olabilir.
    • Taraftar  
    28 Kasım 2015 | 10:39
    Zico? Olursa hemen olsun. Çağ atlarız o adamla. Yabancı dilide var. Bizim futbolcuların çoğuda yabancı. İngilizce anlaşırlar artık.
    • Israr etme  
    28 Kasım 2015 | 10:37
    Heh tamam demek ki bu ucunu yazılarsa gidip başka biriyle anlaşacaklar demektir
    • Owl  
    28 Kasım 2015 | 10:36
    -1
    Takımda bu kadar yabancı oyuncu varken türk hoca ile çalışmak akıl mantık işi değil.
    • Bekir B.  
    28 Kasım 2015 | 10:31
    -4
    Hamza Hoca cok başarılı süper bir adam ama bence takımın ihtiyacı olan kişi değil. Hamzanın bize gelmesi ismail Kartal'ın Eskişehir'e gitmesi ile benzer vaka olur. Ersun yanal ve abdullah avcı gibi taktiksel adamlar lazım diyr düşünüyorum. Abdullah Avcı görevde olduguna göre Ersun Yanalı en ideal aday olarak görüyorum. Altetnatif olarak Sergen veya Roberto Carlos olabilit mi diye düşünmüyor değilim
    • Kamikaze  
    28 Kasım 2015 | 10:29
    Kardeşim kimse ahkam kesmesin o gelsin bu gelsin bi adamla göz boyanma devirleri bitti artık insanlar salak değil ertuğrul hoca hatıra bina yen başarısız olacağını bile bile geldi gitti en buyuk hatası bu yönetimle gelmicekti oldu bitti şimdi hamza ersun deniyor yani Bursa da hersey çok düzgün de birtek hoca sorunu kaldı sanki bu bir gerçek bütün Bursa ayrıca taraftar bu recep bolykbasiyi eğer gitmiyorsa gönderecek kardeşim bunun la mi cimi yok kulübü resmen mafoldu ilk önce bunu kafamıza koyalım mourinho gelse n olur abi Bursa da bitmek bolukbasi mutlu bütün Bursa huzursuz ve mutsuz git deniyor gitmiyor e o zaman taraftar artık dirilis uyanma sahip çıkma vakti yeter artik
    • Karabük  
    28 Kasım 2015 | 10:14
    13
    Bizim yönetim harbi işini biliyo herkesi uyuttular şenol hocayı hedef gösterip kendilerini perdelediler unutma başkan sen verdiğin sözleri tutamadın şenol hoca değil ona yol verdin kendi sözünü dinletemediğin için ertuğrulu aldın senin sözünü dinleyenle de olmadı artık Bursasporumun yakasını bıralsan da defolup gitsen diye dua ediyorum.
    • Bursalı  
    28 Kasım 2015 | 10:13
    Hamza gelir çok sevgili belediye başkanımız onu ister ersun karı kız ona göre değil hamzayla defans yapmaya devam gs daki gibi hakemlerde korumaz hatta hakem federasyon karşımızda olur hızla kümeye hayırlı olsunbide vefasız olmayın hamza hoca 3 kupa almış size gelmiş derler

GÜNDEM TWEET

FİKSTÜR